Σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για την ελληνική κοινωνία όπου οι συνθήκες ευνοούν την εξάπλωση της χρήσης ουσιών, οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να στηρίξουν από κοινού την προσπάθεια του ΚΕΘΕΑ να επικοινωνήσει με περισσότερο κόσμο και να περάσει το μήνυμα ότι η εξάρτηση μπορεί να θεραπευτεί, δωρεάν και αποτελεσματικά.
Για τη δημιουργία του κοινωνικού αυτού μηνύματος δούλεψαν περισσότερα από 30 άτομα, επαγγελματίες από το χώρο της διαφήμισης, των τηλεοπτικών παραγωγών και της τέχνης, όλοι τους αλληλέγγυοι απέναντι στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη από βοήθεια και το έργο του ΚΕΘΕΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου